Novel Umum Februari 2017: Kukatakan Tidak (Maksudnya Ya) ~ Bunick Firdaus

172

Penulis: Bunick Firdaus

ISBN: 978-967-0851-50-1
Harga: RM25.00 (Sem. Malaysia) / RM28.00 (Sabah/Sarawak)

Pesanan Online: Februari 2017

Apabila hati kata ya, keadaan pula menyukarkan segalanya. Namun semakin mulut berkata tidak, mudah sahaja takdir dia dan dia bersimpang.

Baca Bab Awal 

 Bumi Sonata yang diliputi  salji memutih menemukan Humaira dengan Remy tanpa mereka duga. Ketulusan Remy melembutkan hatinya.  Namun, walau hati Humaira mahukan Remy, mungkin sahaja tidak untuk mereka berdua bersama. Meski seribu kali Remy mengatakan ya pada Humaira, jodoh mereka bagaikan jauh menyimpang.

Berjuta kali Humaira berkata tidak pada Zaim, selalu sahaja lelaki itu muncul di hadapan matanya. Seringkali dia menjauhkan diri, ada saja alasan yang mengikat Humaira untuk dekat dengan Zaim. Mungkin… kelopak sakura yang bertaburan di tengah musim bunga itu yang menerbitkan kuntum rasa Zaim padanya.

Apabila hati kata ya, keadaan pula menyukarkan segalanya. Namun semakin mulut berkata tidak, mudah sahaja takdir dia dan dia bersimpang.

***

BUNICK FIRDAUS kembali dengan buah tangan terbaharunya yang diadun dengan pelbagai rasa dan membuatkan pembaca terus dan terus membaca sehingga ke akhirnya. Dalam sedihnya, ada juga rasa manis dan lucu yang mencuit hati.

 

Mari Bersama Jemari Seni

Mari Bersama JS Adiwarna

Hubungi Kami

Address:

G & 1-25, Jalan Kajang Impian 1/11,
Taman Kajang Impian,
43650 Bandar Baru Bangi,
Selangor Darul Ehsan,
MALAYSIA.
[Peta lokasi]


Email: info@jemariseni.com
Telephone: +603-89260142
Fax: +603-89273967

You are here: JS Novel Novel Umum Februari 2017: Kukatakan Tidak (Maksudnya Ya) ~ Bunick Firdaus