Jemari Seni

Poster Web JS 2 1

 
 
 
 
You are here:: Beli Online Novel Umum - JS Adiwarna JAH & OD_SOULMATE SELAMANYA ~ AININ NAUFAL
 
 
PDFPrintE-mail
INCHE' JAMIL MENANTU MITHALI ~ NORISAH A. BAKARJangan Lupa Namaku ~ Hananee Amir

JAH & OD_SOULMATE SELAMANYA ~ AININ NAUFAL
View Full-Size Image


JAH & OD_SOULMATE SELAMANYA ~ AININ NAUFAL

Price per Unit (piece): MYR 21.00
MYR 16.80
You Save: 20.00%

Ask a question about this product

Hud Nuqman, atau Od, memang rapat dengan Khadeeja, atau Jah, jiran sekampungnya sejak kanak-kanak. Rapat... hingga orang selalu salah sangka hubungan mereka. Rapat... sampai mereka pun tak tahu bezakan antara sayang sesama sahabat dengan cinta sesama tersayang.

"Jah?"

"Tapi kau nampak sepadan dengan dia."

"Isy, tak adalah. Jah tu luar dalam aku kenal. Dah macam saudara sendiri."

"Tu dia! Luar dalam kau kenal."

"Ke situ pula."

"Haa...dah kenal luar dalam lagilah senang. Tak perlu ambil masa nak kenal-kenal."

Tapi Od ada Julie, model, pelakon dan pengkritik filem sambilan yang serba serbi menawan, dan Jah pula bertunang dengan Ikmal sepupu Od, seorang jurutera petroleum yang cukup semua syarat untuk jadi suami mithali.

TAPI Ikmal, janganlah kahwin dengan Jah! Sebab...

"Jah tu, masa kecil comot. Hari-hari main selut kat bendang. Habis kakinya 'berbintang-bintang'. Entah-entah, sekarang pun masih ada lagi."

"Tak apa, sekarang ada banyak produk yang boleh hilangkan parut."

"Jah tu kasar orangnya, mana tahu bersopan-santun."

"Aku perhatikan elok aje dia. Bersopan dan tertib."

"Dia pernah paksa aku makan nasi goreng dia. Perghh! Seminggu lidah aku kebas. Bibir ni rasa tebal, pijar nak meletup. Entah berapa kilo cabai burung dia bubuh."

"Err...sekarang mesti dia dah pandai masak."





Customer Reviews:

There are yet no reviews for this product.
Please log in to write a review.


 
 
 
 

Mari Bersama Jemari Seni

Mari Bersama JS Adiwarna

Hubungi Kami

Address:

G & 1-25, Jalan Kajang Impian 1/11,
Taman Kajang Impian,
43650 Bandar Baru Bangi,
Selangor Darul Ehsan,
MALAYSIA.
[Peta lokasi]


Email: info@jemariseni.com
Telephone: +603-89260142
Fax: +603-89273967